Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2010 14:58 - Шоу
Автор: snejankaxy Категория: Изкуство   
Прочетен: 182 Коментари: 0 Гласове:
0




Насам, насам, народе!

Шоуто започва!

 

Има всичко за желанията,

Фантазиите ще са пълни, изобилни

И наяве.

 

Пари ще се раздават,

Храна

И алкохол

Цигари

Наркотици

Яхти

Коли

Мотори

Кънки

Жените ще са леки

(на килограми)

И досадните им задръжки

            Ще са изтрити

                                       От мозъците им!

Гарантирам с двете си ръце и с двата си крака!

 

Мъжете

Ще са мъже

По аполонски,

Ще са напомпани балони

И ще подаряват скъпи неща

(спокойно, дами, не се бийте –

Ще има за всяка)

Гарантирам с косата си!

 

Хора, насам!

Помечтайте,

Отпуснете се,

Целувайте се

И ми споделяйте хрумванията си –

Идеи приемам безплатно всевъзможни.

Но не ги коригирам

(това ме изтощава).

 

 

На шоуто

Позволявам

Адски много.

Цената е за моя сметка –

Богата съм,

Неизчерпаема

И стилна.

Пък и прощавам... всичко, всичко...

Разбирам инстинктите,

Разбирам глупостта,

Разбирам лакомията...

 

Няма пазарлъци –

Има същински спектакъл –

С шарени

Луди

Диви

Неща...

(красотата е в разнообразието).

 

Хайде, хора, тук елате!

Без бой

И без проблеми...

Дайте воля на желанията си...

Дайте ги на мен –

Да ги видя и усетя!

И да ме втресе.

 

Финалът знам го предварително.

Но ще се жертвам,

По християнски

(нали съм глупавичка).

Узнахте истината –

Прося си смъртта.

От всички вас.

 

Благодаря.

 

Поклон.

 

Червената завеса ще падне

Всеки момент.

 




Тагове:   шоу,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: snejankaxy
Категория: Изкуство
Прочетен: 9375
Постинги: 19
Коментари: 1
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930